اعلان

مهما يحاولوا يطفوا الشمس - ميادة الحناوي

مهما يحاولوا يطفوا الشمس
مهما يزيدوا علينا الهمس
مهما يقولوا مهما يعيدوا
انت في قلبي انت وبس



كل كلامهم مش حيأثر
وانا ولا حابعد ولا حاتغير
يمكن حتى ح اقرب اكتر
مهما يحاولوا الناس بالعكس
حبنا جوا قلوبنا بيكبر
مهما يحاولوا يطفوا الشمس

يا اللي حياتي بتحلم بيك 
وبشوف كل الكون بعينيك
انت العمر الحلو اللي زمان كان متأجل
عشته وشفته جوا عينيك في ميعاد وبيوصل

ليه عايزين ياخدوه من قلبي 
 ليه يلوموني الناس على حبي
كل كلامهم مش حيأثر
وانا ولا حابعد ولا حاتغير
يمكن حتى ح اقرب اكتر
مهما يحاولوا الناس بالعكس
حبنا جوا قلوبنا بيكبر
مهما يحاولوا يطفوا الشمس

بيني وبينك حب كبير
اكبر ما يفكروا بكتير
دا اللي ما بيني وبينك كان في السما متقدر
لازم كنت ح احبك مهما لقائنا اتاخر
حتى في اخر يوم من عمري
 كنت ح اجيلك بردوا يا قدري

كل كلامهم مش حيأثر
وانا ولا حابعد ولا حاتغير
يمكن حتى ح اقرب اكتر
مهما يحاولوا الناس بالعكس
حبنا جوا قلوبنا بيكبر
مهما يحاولوا يطفوا الشمس


كلمات: عمر بطيشة
ألحان: صلاح الشرنوبي

Share this

شاركشارك