اعلان

خسرت كل الناس - جورج وسوف

خسرت كل الناس علشانه 
وعلشانه استحملت اللوم 
ازاي بعد دا كله يسيبني 
ما تصورتش غدره في يوم



كانت روحي في ايده وخاني 
رجعت روحي وهو خسرني 
انا ما ظلمتش ياللي ظالمني 
يا بخت اللي بات مظلوم

انا من قلبي بقولك شكراً يا بايعني 
ما استنتش عليا كتير وانت خادعني 
بدعي يا ريتك بعدي عطول تعيش مرتاح 
علشان تبقى في حالك وفي حالي تسيبني

كانت روحي في ايده وخاني 
رجعت روحي وهو خسرني 
انا ما ظلمتش ياللي ظالمني 
يا بخت اللي بات مظلوم

خسرت كل الناس علشانه 
وعلشانه استحملت اللوم 
ازاي بعد دا كله يسيبني 
ما تصورتش غدره في يوم

بكرة ح تعرف بكرا حتندم عالماضي 
بس خسارة ح يجرى دا كله على الفاضي 
انت جنيت ما تجيش تقولي يا ريت 
انا دلوقتي بعيش من غيرك وانا راضي

كانت روحي في ايده وخاني 
رجعت روحي وهو خسرني 
انا ما ظلمتش ياللي ظالمني 
يا بخت اللي بات مظلوم

خسرت كل الناس علشانه 
وعلشانه استحملت اللوم 
ازاي بعد دا كله يسيبني 
ما تصورتش غدره في يوم


كلمات: هاني عبدالكريم 
ألحان: وليد سعد

Share this

شاركشارك