اعلان

عرفوا ازاي - ميادة الحناوي

عرفوا اني بحب ازاي 
حسوا اني بدوب ازاي 
وماليش تفكير غير فيك 




واسرح ما اسمعش نداه .. وما ردش الا عليك 
وتبان فرحتي .. واحضن دنيتي 
اول ما بشوفك .. اشوفك جاي 
عرفوا اني بحب ازاي

ايوه انا من يوم ما قابلتك
انا انا من يوم ما قابلتك 
وانا قلبي مالوش غير سيرتك 
وكأني بحب جديد 
وبقيت مش انا صدقني 
 انا انا مش انا صدقني
 لهفة شوقي بتسبقني 
وتروحلك وانت بعيد
ازاي حسوا بافكاري 
مع اني بحاول اداري

عرفوا اني بحب ازاي 
حسوا اني بدوب ازاي 
وماليش تفكير غير فيك 
لو حد ندهلي انساه 
واسرح ما اسمعش نداه .. وما ردش الا عليك 
وتبان فرحتي .. واحضن دنيتي 
اول ما بشوفك .. اشوفك جاي 
عرفوا اني بحب ازاي

انا مهما عينيك سألوني 
انا انا مهما سألوني 
بهرب وبخاف يلوموني
على راحة قلبي معاك 
وانا كده فى الحب سابوني 
كده كده فى الحب سابونى 
اتاريك باين فى عيونى 
واتارينى بدوب فى هواك 
ازاي حسوا بافكاري
مع اني بحاول اداري

عرفوا اني بحب ازاي 
حسوا اني بدوب ازاي 
وماليش تفكير غير فيك 
لو حد ندهلي انساه 
واسرح ما اسمعش نداه .. وما ردش الا عليك 
وتبان فرحتي .. واحضن دنيتي 
اول ما بشوفك .. اشوفك جاي 
عرفوا اني بحب ازاي


كلمات: سمير الطائر
الحان: محمد سلطان

Share this

شاركشارك