اعلان

فاكرة - نجاة الصغيرة

فاكرة أنا ناسية وفاكرة
حبه بقى ماضى وذكرى 
يعنى .. عندى يادوب فكرة
لكن خلينا فى بكرة خلينا فى بكرة


آآآآآآآه على اللي بستناه
ياه ياه على اللي بتمناه
 بقى كدة هو .......
 ده أنا عمرى حيبتدى وياه
 أنا عايزة أطير مع حب كبير
واكبر بكتير من كل غرام عرفوه الناس
وح اعيش واعيش وانا غيره ماليش
وفى قلبى ما فيش أكتر من الحب ومن الإحساس
ح انسى روحى معاه معاه .. وألقاه لحياتى حياة
ح انسى روحى معاه معاه .. وألقاه لحياتى حياة

فاكرة أنا ناسية وفاكرة
حبه بقى ماضى وذكرى
يعنى .. عندى يادوب فكرة
لكن خلينا فى بكرة خلينا فى بكرة

آآآآآآآه على اللي بستناه 
ياه ياه على اللي بتمناه
آآآآآآه أنا عايزاه
ايوة ادي كل أمالي .. حلوة
وأجمل فى خيالى يعنى .. لأدى حكاية تانية
هو .. أحلى ما في الدنيا 
أحلى ما في الدنيا

أهلاً بالحب يا أهلاً بيه
أهلاً بالحب يا أهلاً بيه
وبهنا لياليه وبهنا لياليه
وبفرحه وبجرحه وبكل ما فيه
ماهو لولا الحب نعيش على إيه ولانعيش ليه
واليوم فى الإيد ولا عمر بعيد ولا عمر بعيد
ماهو أصل الحب مالوش مواعيد مالوش مواعيد


كلمات: صلاح جاهين
الحان: حلمي بكر

Share this

شاركشارك