اعلان

بفكر في اللي ناسيني - محمد عبد الوهاب

بفكر في اللي ناسينى .. وبنسى اللي فاكرنى
وبهرب من اللى شارينى .. وادور عاللى بايعنى



وادور ليه على جرحي وصاحب الجرح مش فاكر
واقول يا عيني ليه تبكي مدام الليل ملوش اخر
عذاب الجرح يحرمني من الدنيا اللي انا فيها
وطول الليل يرجعني لدنيا كنت ناسيها
اهجر حبايبي وخلاني وانسى قلوب عايشة عشاني

وروح أدور على ماضي كان لي فيهم حب زمان
اشرب لوحدي كاس فاضي دايما بفكر فيه مليان
وافكر في اللي ناسيني وبنسى اللي فاكرني
وبهرب من اللي شاريني وادور عاللي بايعني
اهجر حبايبي وخلاني وانسى قلوب عايشة عشاني
وروح أدور على ماضي كان لي فيهم حب زمان
اشرب لوحدي كاس فاضي دايما بفكر فيه مليان
حبيب القلب يا ناسيني يا فاكر قلبي بعذابك
لو انساك في يوم تلاقيني نسيت الشوق على بابك
بحبَّك يا قاسي واحب انشغالي في حبك وعهدك على القلب غالي
وياما الليالي عذابها شكالي وانت اللي عندي حبيب الليالي
صعبان عليَّ اللي نسيته لما قاسيت الي قاسيته ويَّا اللي هاجرني
أتاري ذنبي اللي جفيته عايش في ظلم اللي هويته
بيخلصه مني
مظلوم لكن المقسوم مقسوم مكتوب لي أحب اللي ضناني
لا جفاه نسَّاني هواه ولا تاه حبي من فكر اللي هواني
بفكَّر في اللي ناسيني 


كلمات: حسين السيد
ألحان: محمد عبد الوهاب

Share this

شاركشارك