اعلان

من بين ألوف - وردة الجزائرية

من بين الوف .. انا وحبيبي اه حبيبي جمعتنا قربتنا 
جمعتنا احلى صدفة والظروف .. من بين الوف 
من بين الوف انا وحبيبي اه حبيبي 
قربتنا جمعتنا قربتنا
دقة القلب الملهوف



زي ما يكون اتفقنا ع اللقا وكان ميعاد
وزي ما يكون اتوعدنا والهوى ملوش ميعاد
واتقابلنا يازمن بعد صبر وشوق كبير
وكل واحد فينا من فرحته قرب يطير

مالقاني ولقيته من بعد الغياب 
ونداني ونديته ونسينا العذاب
وياعيني شوفي ويا قلبي شوف 
انا وحبيبي من بين الوف
جمعتنا قربتنا احلي صدفة والظروف
جمعتنا قربتنا من بين الوف 

قرب.. تعالى .. سلم .. اتكلم
قول واحكي معايا
نظرة .. سهتني .. سرقتني .. وخدتني
في لحظة لهوايا

من نظرة عينيك .. مال القلب ليك
وسمعني دقاته .. وهي بتناديك
مالقاني ولقيته من بعد الغياب 
ونداني ونديته ونسينا العذاب

ويا عيني شوفي ويا قلبي شوف 
انا وحبيبي من بين الوف
جمعتنا قربتنا احلي صدفة والظروف
جمعتنا قربتنا من بين الوف 

من بين الوف اختارني واختارك
القلب اللي كان متشوق للحب اختارني واختارك
من بين الوف نداني وندالك
الشوق والحنان يتمنوا لنا القرب ما ندالي وندالك
ياهدية الزمان للقلب العطشان 
للدنيا ياعمري لحبك من زمان
مانا قلبي الملهوف نسي في لحظة الخوف 
وندالي وندالك من بين الوف

مالقاني ولقيته من بعد الغياب 
ونداني ونديته ونسينا العذاب
وياعيني شوفي ويا قلبي شوف 
انا وحبيبي من بين الوف
جمعتنا قربتنا احلى صدفة والظروف
جمعتنا قربتنا من بين الوف 

دور وجاني نور زماني وسقاني حبة حبة الحب والمحبة
وقال ياليل وقال ياعين فين كنت فين يانور العين
وقول انا فين نسيتني مكاني
رديت تعالى ايوه تعالى في قلبي واستخبى وادفى بالمحبة
وقول ياليل وقول ياعين سحر المواويل نساني سنين
قضيتها غريبة وانا في حرماني

مالقاني ولقيته من بعد الغياب 
ونداني ونديته ونسينا العذاب
وياعيني شوفي ويا قلبي شوف 
انا وحبيبي من بين الوف
جمعتنا قربتنا احلي صدفة والظروف
جمعتنا قربتنا من بين الوف


كلمات: منصور الشادي
الحان: بليغ حمدي

Share this

شاركشارك