اعلان

بعمري كله حبيتك - وردة الجزائرية

بعمري كله حبيتك حبيتك حبيتك 
وانت عارف الحب غالي قد ايه
بشوقي كله حبيتك حبيتك حبيتك 
وانت عارف شوقي لك كان قد ايه


ما كنتش احس بوجودي الا وياك
ما احسبش الوقت اللي يعدي وانا بستناك
ما يدقش قلبي الا و هو طاير للقاك
ما اعرفش نهاري من ليلي الا وانا معاك

وهجرتني من بعد كل الحب ده
وجرحتني وكان العشم فيك غير كده

جاي النهارده تقولي اسامحك
ونسيت تقولي ازاي انسى جرحك 
انا ح اسامحك علشان شفت معاك
اجمل ايام عمري
انا ح اسامحك علشان عهدي هواك
كان فجري وشمسي و قمري

ما تقول .. ما تقول يللي انت جارحني 
ومدوبني ليه مش راضي تروح من بالي 
ما تقول .. انا بعد ده كله ابقى بحبك 
ولا ايه بس اللي جرالي

سألت كل الاحبة قالوا 
الحب دنيا ما بين حببين 
الحلو فيها والمر فيها 
وما لناش غنا عنهم الاتنين

ذكرياتي يا ذكرياتي .. انا منك يا ذكرياتي
انتي كل حياتي واكتر من حياتي 
وانتي احلى همسة بتواسي اهاتي
كل ما افتكرك بشوف حبي اللي كان 
حبي اللي ياما اديته من نبع الحنان 
حب كان فوق احتمالي وانت شاهدة يا ليالي
حبك كان يقول كفايا واقوله خد كمان خد كمان

لو سهرت الليل تعيد كل اللي فات 
بالثواني والدقايق والساعات
حتلاقي ايه تلومني يوم عليه 
يا ترى حتقولك ايه الذكريات 

هجرتك يوم عمري .. جرحتك يوم عمري 
خدعتك يوم عمري 
كدبت عليك .. ضحكت عليك .. حبيت عليك 
عمري عمري يا عمري

وعايزنا نرجع تاني تاني تاني 
طب اروح من جرحك فين 
ده انا ليا قلب واحد واحد 
قلب واحد ويا ريتهم كانو اتنين

ما تقول .. ما تقول يللي انت جارحني 
ومدوبني ليه مش راضي تروح من بالي 
ما تقول .. انا بعد ده كله ابقى بحبك 
ولا ايه بس اللي جرالي

حاولت ليلة اهرب من الشوق 
لماضي حب احنا عشناه
وقلتله ارحمني يا شوق 
ده الجرح ده نحاول ننساه 
ما دام قدرنا وسامحناه

سمعت قلبي بصوت مجروح يناديني 
ده الجرح جرحي انا وانا مين ينسيني
لو كان بإيدي و بأمري 
كنت انسى مهما اقاسي المر 
لكن انت و انت حبيب عمري 
ده الجرح منك جرح العمر

ياما حبك خلاني اسهر و انا مشغول 
احنلك وارجع تاني تصعب عليا واقول
يللي حبيتوا وقدرتوا تنسوا 
جراح الحب .. الحب 
جرحي انا غير اي جرح 
وحبي انا غير اي حب 

اسمع هواك يناديني 
والذكريات تناجيني
ليه افتكرله القسية ليه 
واطوي ليالي هناه ليه
ليه انسى عشرة هنية ليه 
انا عشتها وياه ليه

يا عيني يا قلبي انكوى 
و ياما ليلي طال يا عيني 
حاسس بسهد و ضنى 
وهو خالي البال يا عيني

بس برده انت حبيبي انت
وانت فرحي انت 
وانت جرحي انت 
انت وحدك اللي اقولك 
انت وحدك اللي اقولك انت
انت .. انت .. انت


ما تقول .. ما تقول يللي انت جارحني 
ومدوبني ليه مش راضي تروح من بالي 
ما تقول .. انا بعد ده كله ابقى بحبك 
ولا ايه بس اللي جرالي

سألت كل الاحبة قالوا 
الحب دنيا ما بين حببين 
الحلو فيها والمر فيها 
وما لناش غنا عنهم الاتنين



كلمات : حسين السيد 
الحان: محمد عبد الوهاب

Share this

شاركشارك