اعلان

في يوم في شهر في سنة - عبد الحليم حافظ

في يوم في شهر في سنة .. تهدى الجراح وتنام
وعمر جرحي أنا .. أطول من الأيام
وداع يا دنيا الهنا .. وداع يا حبي يا أحلام
ده عمر جرحي انا أطول من الأيام
في يوم .. في يوم



حبيبي شايفك وأنت بعيد 
وأنا في طريق السهد وحيد
وكل خطوة في بعدك ليل 
 وشوق وذكرى وجرح بعيد
حبيبي شايفك .. بروحي شايفك
بقلبي شايفك .. بحبي شايفك

شايف سلامك ايديك كلامك ضحكة شفايفك
شايفك وليل الفراق ..ع البعد فارد جناحه
على جريح مشتاق ..يعرف نهاية جراحه
في يوم في شهر في سنة .. تهدى الجراح وتنام 
وعمر جرحي انا اطول من الايام

كنت أتمنى يطول العمر و اعيش حواليك
ولاشوف عمري دمعة حزينة تملى عينيك
كنت اتمنى .. بس العمر شوية عليك
لو كان بأيدي كنت أفضل جنبك 
وأجيب لعمري ألف عمر وأحبك
يا فرحة كانت ماليه عينيا 
واستكترتها الدنيا عليا
يا حبيبي راح اللي راح .. وفرقتنا الليالي
ومهما أداري الجراح .. حتعرف اللي جرالي
في يوم في شهر في سنة

كلمات: مرسى جميل عزيز
ألحان: كمال الطويل

Share this

شاركشارك