اعلان

كنت حبيبك - هاني شاكر

حامشي واسيبك تتمناني 
تترجاني .. مش ح ارجعلك
كنت حبيبيك  كنت حياتي 
مهما ناديتني .. مش حاسمعلك



آه عليك كلام مش عادي 
أول ما تيجي قصادي 
تبكي الدموع وتنادي بتحبني
يا دوب ملكت عينيا
بدأت تلعب بيا 
بإيديك شوية شوية ضيعتني

أنا كنت الأمان جواك 
في وقت الجرح كنت دواك 
ولما القلب داب في هواك 
انت جرحتني .. آه انت جرحتني

كان نفسي يوم اتهنى 
أعيش معاك في الجنة 
وكل يوم أستنى ألقاه ألم 
أصبر وأقول أتحمل 
لكن عذابك طول 
مش حاقدر أمشي وكمل سكة ندم

أنا كنت الأمان جواك 
في وقت الجرح كنت دواك 
ولما القلب داب في هواك 
انت جرحتني .. آه انت جرحتني

أنا قلت حافضل جمبك كل عمري 
أحبك ظلمت قلبي وقلبك باع الهوى
حابعد وأنا على عيني 
فاكرك وانت نسيني 
يا خسارة حلم سنيني ضاع في الهوى

أنا كنت الأمان جواك 
في وقت الجرح كنت دواك 
ولما القلب داب في هواك 
انت جرحتني .. انت جرحتني

تتمناني .. تترجاني .. مش ح ارجعلك 
كنت حبيبيك .. كنت حياتي 
مهما ناديتني .. مش حاسمعلك
حامشي واسيبك .. تتمناني
تترجاني .. مش ح ارجعلك

Share this

شاركشارك