اعلان

حلوة الدنيا معاك - سميرة سعيد

حلوة حلوة الدنيـــا معاك
حلو حبك حلو هواك
يا اللي عمـري ابتدى بلقاك 
عشت احلم واستناك
كل أملي أعيـش وياك 
والحياة ألقاها وألقاك



فرح وضحك وجد 
وحب وشمع وورد .. ياه
كل دول علشان بهواك
أيوة أنـت اللي أنا بهواه

آه يا سيدي يا روحي عليك
خدت إيدي في حضن إيديك
روحت عايمة في بحـر عينيـك
صاحية نايمة بشوقي إليك
رايحة جاية بطير في هـواك
قلت والله حياتي معـاك

فرح وضحك وجد 
وحب وشمع وورد .. ياه
كل دول علشان بهواك
أيوة أنت اللي أنا بهواه

عيش معايا عيش على طـول
قول بحبك وأفضل قـول
خلي عمري يا عمري يطـول
ده أنت حبـك مـــش معقـول
قول يا روحي أنا سمعاك 
عارفة أني ح ادوب وياك

فرح وضحك وجد 
وحب وشمع وورد .. ياه
كل دول علشان بهواك
أيوة أنـت اللي أنا بهواه

طـول نهاري بفكر فيك
كــل ليــلي بسهــره ليـك
وأبقى جنبك وأحلم بيك 
وأبقى وحدي لكن بلاقيك
جيت تاخدني يا روحي معاك 
وأنسـى روحي وأنا وياك

فرح وضحك وجد 
وحب وشمع وورد .. ياه
كل دول علشان بهواك
أيوة أنـت اللي أنا بهواه

Share this

شاركشارك