اعلان

انا مخلصالك - ميادة الحناوي

انا مخلصالك حقيقي انا 
بروحي وعمري وقلبي انا 
تغيب عني لكن .. في كل الاماكن 
هواك فيا ساكن .. كأنك هنا 
وعايشة وجودك .. وبحفظ عهودك 
واصدق وعودك .. واصون حبنا 
انا مخلصالك حقيقي انا



ياما ياما وياما .. ياما ياما ويامااا 
ياما ياما وياما .. ياما ياما زيامااا
تقابلني ياما ياما عيون وعيون 
من كل شكل .. كل شكل وصنف ولون 
ويسألوني اقول ايوه 
ده حبه عندي يسوى الكون
انا مخلصالك حقيقي انا
تغيب عني لكن .. في كل الاماكن 
هواك فيا ساكن .. كأنك هنا 
وعايشة وجودك .. وبحفظ عهودك 
واصدق وعودك .. واصون حبنا 
انا مخلصالك حقيقي انا

ياما ياما وياما .. ياما ياما ويامااا 
ياما ياما وياما .. ياما ياما زيامااا
ياما بسافر وانا وحدي 
والاقي ناس تطلب ودي 
لكن وجودك جوايا 
يحرس هواك ويصون عهدي
تغيب عني لكن .. في كل الاماكن 
هواك فيا ساكن .. كأنك هنا 
وعايشة وجودك .. وبحفظ عهودك 
واصدق وعودك .. واصون حبنا 
انا مخلصالك حقيقي انا


كلمات: عمر بطيشة
الحان: صلاح الشرنوبي

Share this

شاركشارك