اعلان

انت وانا - اصالة

إنت و أنا واقفين سوى على مركبة من غير شـــــــــــراع
عمال بيحدفنا الهوى .. بين اللقا و بــــــــين الــــــــــوداع
و عشان تعدي المركبة و توصلك بر الســـــــــــــــلام
لازم نقــــــلل حملها و أنزل أنا من غير كــــــلام
إنت و أنا



مش عايزة أسمعــــلك كــلام تواسيني بيه .. خليك صـــريح
من إيمتى يــــــا بحر الآلام .. الجرح بيـــــداوي الجــــريح 
إنسى إللي قلبك ودعه .. و إضحك على الموج و إخدعه
و إوصل لأحــــــــلامك أوام .. مبقاش في وقت تضيعـــــه
و عشان تعدي المركبة .. و توصلك بر الســـــلام
لازم نقـــــلل حملها وانزل أنـا من غير كلام
إنـت و أنا

مش عارفة مــين فينا البريء .. إنت أنا  مش عارفه غـير
 قلبي أنا هو الغريق .. و لقانا ده هو الاخير
كـــل اللي شفته و اعرفه .. و اقدر اقوله و اوصفه
كان لينا حــلم زمان رقيـــق .. و لقيتك إنت بتخطفه
وعشان تعدي المركبة و توصلك بر السلام
لازم نقلل حملها وانزل انا من غير كلام
وعشان تعدي المركبة و توصلك بر السلام
لازم نقلل حملها وانزل أنا من غير كــــــلام
إنت و أنا

كلمات: بهاء الدين محمد
الحان: حسان ابو السعود
التوزيع الموسيقي: طارق عاكف

Share this

شاركشارك