اعلان

بتبكي ليه يا نغم - هدى سلطان ورياض السنباطي

بتبكي ليه يانغم بتناجي مين ياعود .. رجع دموع الندم عمر اللي فات ما يعود 
مكتوب عليَّا الالم والجنة للموعود .. ع الهوى وحدي كنت انا الجاني 


ياللي كنت لي احلى الحاني .. ياللي ناسياني ياللي 
فايتني وسط احزاني .. خذتي ليه قلبي رجعيه تاني ياللي ناسياني

انساك ازاي اقدر انساك 
ومعاك اسعد احلامي معاك 
فاكراك واحلف لك انا فاكراك 
واهواك واتمنى عمري معاك
انتِ الهامي .. وانت احلامي 
وانتِ في الدنيا وحي انغامي 
وانت في الدنيا سعد ايامي
تعالي نفرح بالاوهام واسعدي قلبي 
تعالى في وادي الاحلام وافضل جنبي 
وح اغني للزهر البسام الحان حبي

هنا القلوب على القلوب هنا العيون في العيون 
هنا الشروق والغروب هنا الجمال والسكون
هنا الحبيب والحبيب ينسوا الدموع والانين 
ولكل عاشق نصيب .. في جنة الموعوديين 
بتبكي ليه يانغم بتناجي مين ياعود 
رجع دموع الندم عمر اللي فات مايعود 
مكتوب عليًّا الالم والجنة للموعود

كلمات : حسين السيد
ألحان : رياض السنباطي

Share this

شاركشارك