اعلان

همس الحب - شادية

همس الحب يااحلى كلام 
انا سلمت قلبي والسلام 
قالولي عن الهوى ياما قالولي 
واتاري الحب جنة يا سلام


حياتي حبي اغلى ذكرياتي
بعيني ياعيني شفت هواك السلام

ياللي بتشتاقلي وبشتاقلك 
ياللي بتحييني اما بقابلك 
و انا انت نطير مع كل خيال 
ونغني الشوق لليل موال 
يسمعنا الليل ويقول يا هوى 
هني القلبين في الحب سوى
ياما شفنا ليالي امل وهنى
حسادنا بعيد وانا وانت هنا 
وقالولي عالهوى ياما قالولي
واتاري الحب جنة ياسلام 
حياتي حبي اغلى ذكرياتي
بعيني يا عيني شفت هواك السلام

النوم راح فين ياللي سايبني
للفكرة تاخذني وتجيبني 
اه منه بعادك يا مسافر
على دوب الشوق ومذوبني 
واهين يا لقأه الله الله
دي حلاوة الدنيا حلاوة معاه
ياما شفنا ليالي امل وهناء
حسدنا بعيد وانا وانت هنا 
ايامك ياجمال ايامك
تملاها بضحكك وكلامك 
ولا في في الدنيا الا عيونك
ولا في في الحب الا غرامك 
وعشان المشتاق وانا برده كدا
ايامنا وفاق ونعيم ورضا
ياما شفنا ليالي امل وهنا
حسادنا بعيد وانا وانت هنا

كلمات: عصمت حبروك 
الحان: سيد مكاوي

Share this

شاركشارك