اعلان

عندي كلام - ميادة الحناوي

محتاج إليك .. ايوه محتاج إليك
ايوا قلبي محتاج اليك 
عندي كلام فيه العتب فيه الرضا فيه الملام


محتاجة اليك .. اشكي اليك 
محتاجة ابكي اليك
محتاجة اشكي اليك
تبادلني شعور وحب
في ليلي حزن كثر الظلام

اتنين .. احنا خلقنا اتنين
آهات بين قلبين
يا نحب حتى ندوب
يا نموت وللا نتوب

ياه .. يلي حياتي أخدها زمانك .. خايفة
خايفة لا بكره افقد حنانك وارجع .. ارجع
ارجع تاني في يومي وفكري
واندم وابكي واكره عمري

محتاجة اليك .. اشكي اليك
محتاجة ابكي اليك
محتاجة اشكي اليك
تبادلني شعور وحب 
في ليلي حزن كثر الظلام

انا انا انا حبيتك فوق ما تتصور .. فوق
خايفة لوقتك يجي متأخر انا حبيتك فوق ما تتصور
خايفة لاعيش الدنيا وحدي خوفي يكبر وقتي يعدي
عمري اعطيته العمر بحاله
حب وشوق وقلبي لحاله

محتاجة اليك .. اشكي اليك
محتاجة ابكي اليك
محتاجة اشكي اليك
تبادلني شعور وحب 
في ليلي حزن كثر الظلام

خطوة وخطوة نعيش أغراب .. نعيش اغراب
خطوة وخطوة ابعد خطوة 
ناقص خطوة ونبقى أغراب .. اغراب
كلمة بقولهالك يا حبيبي 
في البعد غربة الاحباب .. ناقص خطوة
الغربة فيها حرمان .. في الغربة احتاج انسان
أه من الانسان .. أأأأأه
واللي يا روحي انجرح بأول ياخد للسنين حساب 

محتاجة اليك .. اشكية اليك
محتاجة ابكي اليك
محتاجة اشكي اليك
تبادلني شعور وحب
في ليلي حزن كثر الظلام


كلمات: عبد الرحمن الحوتان 
ألحان: بليغ حمدي

Share this

شاركشارك