اعلان

ولا عارف قلبي مين حبيبه - ذكرى وايهاب توفيق

ولا عارف قلبي مين حبيبه
ولا عارف قلبي فين نصيبه
بياخده شوق وشوق يجيبه .. وعيوني وراه



بتقول مش عارف وانا جنبك
 الناس عارفين اني بحبك 
منك للشوق اه من قلبك 

مش عارف انا خايف اقرب
اتجرح او اتوه واتغرب
انا قلبي من قبلك جرب ورجعلي بآه

انا حاسه بجرحك كان فيا 
وما حدش كان حاسس بيا 
صدقني وسيب قلبك ليا ومعايا دواه

مالك ومالنا يا هوا 
ما كفايه وسيبنا يا هوا 
في اللي جرالنا

هات حبيبي عيونك هات
جوا قلبي عذاب واهات
حضن تاني ..  حلم تاني
حزن تاني ..  فرح تاني
هو مين مرتاح .. كفايانا جراح

ولا عارف قلبي مين حبيبه 
ولا عارف قلبي فين نصيبه
بياخده شوق وشوق يجيبه .. وعيوني وراه

بتقول مش عارف وانا جنبك
 الناس عارفين اني بحبك 
منك للشوق اه من قلبك

لسه في حب واخلاص
كان زمان دلوقتي خلاص
سهل ننسى .. واللي فاكرك
بكره ينسى .. قلبي فاكرك
كل دول عشاق بيقولوا فراق

مالك ومالنا يا هوا 
ما كفاية وسبنا يا هوا 
في اللي جرالنا 

ولا عارف قلبي مين حبيبه 
ولا عارف قلبي فين نصيبه
بياخده شوق وشوق يجيبه .. وعيوني وراه

بتقول مش عارف وانا جنبك
 الناس عارفين اني بحبك 
منك للشوق اه من قلبك
من حبك اه


كلمات: بهاء الدين محمد
الحان: حمدي صديق

Share this

شاركشارك