اعلان

دايماً معاك - فريد الاطرش

دايماً معاك دايما ً
أتبع خطاك دايماً
وأعشق بهاك دايماً 
وراك وراك دايماً 
دايـــماً مــعاك دايماً
وراك وراك دايماً


تطلع من الارض اطلعلك 
تنزل من السما أنزلك
تغضب أصالحك وأحايلك 
ولو عـازولي قــرّبلك
حاحيـّره .. دايماً 
واسهّره .. دايماً

وانا معاك دايماً 
اتبع خطاك دايماً
وأعشق بهاك دايماً 
وراك وراك دايماً 
دايـــماً مــعاك دايماً
وراك وراك دايماً

فيه مغناطيس في طلعتك 
تملّي يجذبني لبهاك
تطردني من باب جنتك 
تلقاني جيت من الشباك
وانا بين ايديك دايما ً
وروحي فيك دايماً

وانا معاك دايماً 
اتبع خطاك دايماً
وأعشق بهاك دايماً 
وراك وراك دايماً 
دايـــماً مــعاك دايماً
وراك وراك دايماً

عينيك بتجرح وتداوي 
وانا العليل وانت مداوي
وان كنت ع الهجران ناوي 
تعمل شيطان اعمل حاوي
واسحرك دايما ً
واحيرك دايماً 

وانا معاك دايماً
وأعشق بهاك دايماً 
وراك وراك دايماً 
دايـــماً مــعاك دايماً
وراك وراك دايماً

فريد_الاطرش.jpg


كلمات: عبدالعزيز سلام
ألحان: فريد الأطرش

Share this

شاركشارك