اعلان

بمبي - سعاد حسني

بمبي بمبي بمبي بمبي
الحياه بقى لونها بمبي وانا جنبك وانت جنبي 
وانا جنبك يا حبيبي يا حبيبي وانت جنبي
ده الحياه بقى لونها بمبي بمبي بمبي



شوفت شوفت شوفت سحر الحب .. عامل فيا إيه 
رعشة حلوة حلوة .. زى ما تكون سمفونية
حتى قلبى اتجن وبيرقص باليه
بقى ده اسمه كلام ياهو .. بشويش عليا
الهنا مزغلل عينيا .. مش بشوف غير بمبي بمبي
بمبي بمبي بمبي
الحياه بقى لونها بمبي وانا جنبك وانت جنبي 


كنت بهرب قال واقولك قال واقولك اه ولا
خدتنى بالقوة وريتنى ياروحى السعادة
أشكرك يا حبيبى عندك ألف حق
ده الهوى والعشق ما لناش فيه إرادة
كل مادا ندوب زيادة لما نبقى ملايكة بمبي
لما نبقى ملايكة بمبي بمبي بمبي بمبي
الحياه بقى لونها بمبي وانا جنبك وانت جنبي

بيت صغنن فوق جزيرة لوحدنا .. والعنب طالع وريحة البحر هالة
حلم وللا حقيقة .. الايام عندنا .. المهم نكون سوا وكله على الله
بوسة ونغمض ويللا .. نلقى حتى الضلمة بمبي
بمبي بمبي بمبي
الحياه بقى لونها بمبي وانا جنبك وانت جنبي
وانا جنبك يا حبيبي يا حبيبي وانت جنبي
ده الحياه بقى لونها بمبي بمبي بمبي

Share this

شاركشارك