اعلان

على حسب وداد - عبد الحليم حافظ

على حسب وداد قلبي يا بوي
راح أقول للزين سلامات
ضيعت عليه العمر يا بوي
ده انا ليا معاه حكايات
على حسب وداد قلبي يا بوي



موال الصبر أهو داب 
من يوم الحب ما غاب
ولا عمري يا ليل يا عيني
متقرب لينا أحباب

وانا صابر ع المقسوم 
يمكن يرجعلي في يوم
وتكونلي معاه تاني يا بوي 
أيام حلوه وحكايات
حكايات حكايات حكايات 
على حسب وداد قلبي يا بوي

على حسب الريح ما يودي الريح ما يودي
وياه أنا ماشي ماشي ماشي ولا بيدي
ما اعرفش ان كنت مروح 
ولامتى الهوى ح يهدي

واهي دنيا بتلعب بينا 
يمكن ترجع غناوينا
وتكونلي معاه تاني يا بويا 
ايام حلوه وحكايات
حكايات حكايات حكايات 
على حسب وداد قلبي يا بوي

لا ح اسلم بالمكتوب
ولا ح ارضى ابات مغلوب
وح اقول للدنيا يا دنيا
انا راجع, انا راجع, انا راجع للمحبوب

ونغني اغاني جديدة
مليانة حكاوي سعيدة
وح ننزل توب الفرحه يا بوي 
واقول يا حبيبي سلامات
سلامات سلامات سلامات
على حسب وداد قلبي يا بوي


كلمات: صلاح ابو سالم
ألحان: بليغ حمدي 

Share this

شاركشارك