اعلان

مقطع روحت انا روحت - فاتت جنبنا

روحت أنا روحت .. روحت مش عارف مالي .. ما اعرفش إيه اللي جرالي 
فرحان عايز أضحك .. مهموم عايز أبكي
لا دموعي طايلها .. ولا لاقي حتى أشكي


حبيتها أيوه أنا حبيتها .. مش قادر أنسى ضحكتها
مش يمكن دي فرحة عمري .. والفرحة ما صدقت لقيتها
كان فين اليوم ده غايب عني .. كان فين تسلملي وتسلم ضحكتها
وبعد يومين ابتدى قلبي .. يصحى من الفرحة وصحاني
يسألني امتى ح نشوفها .. وأنا أقول له نشوفها فين تاني
والليالي دوبتني وشيبت فكري وظنوني
لما طيف الغيرة شوفته بيترسم قدام عيوني
إن لقيت صاحبي بيضحك أقول دي لازم قابلته
وإن لمحت في عينه شكوى أقول دي لازم خاصمته
ما لقتش طريق قدامي يرحمني من العذاب
غير إني أدور وأسال .. وأعرف منها الجواب
وعرفت طريقها عرفته .. وشقيت على بال ما عرفته
وبعت كلمتين مش أكتر من سطرين 
قلتلها ريحيني قوليلي أنا فين 
وجاني الرد جاني و لقيتها بتستناني 
وقالتلي أنا من الأول بضحكلك يا اسمراني 
أنا أنا أيوه أنا أنا أنا مش هوه

كلمات :حسين السيد
ألحان : محمد عبد الوهاب

Share this

شاركشارك