اعلان

اصاحب مين - هاني شاكر

اصاحب مين .. أنا اصاحب مين 
 وانا من يوم ما شفت عينيك .. مليش غيرهم صحاب ثانيين
واكلم مين .. انا اكلم مين
وانا من يوم ما كلمتك .. لقيتني بغني للعاشقين



عيونك هما اصحابي وعمري وكل احبابي
وصوتك لما تتكلم .. يدوب قلبي في بحر حنين
واصاحب مين واكلم مين

يا أحلى عيون بدوب واعيش ليها .. ودائما يا حبيبي بقول
احب عينيك تسهرني .. احب عينيك تحيرني
ده فيهم سحر مش معقول
أصاحب مين وغير حبك مليش أصحاب
واكلم مين وغير قلبك مليش أحباب
عيونك هما اصحابي وعمري وكل احبابي
وصوتك لما تتكلم .. يدوب قلبي في بحر حنين
واصاحب مين واكلم مين

يا كل العمر يا عمري يذوب عمري ولا يغلى يا روحي عليك
بحبك لو قريب مني .. واحبك لو بعيد عني
واحب اسهر ليالي هواك .. واحب انده لبكره معاك
وتوحشني وانا وياك
أصاحب مين وغير حبك مليش أصحاب
واكلم مين وغير قلبك مليش أحباب
عيونك هما اصحابي وعمري وكل احبابي
وصوتك لما تتكلم .. يدوب قلبي في بحر حنين
واصاحب مين واكلم مين

Share this

شاركشارك